Frustrerad...!

Jag har kommit i ett stadie nu där jag är lite arg och frustrerad. VARFÖR ska just min kropp inte klara av att starta en förlossning?? Varför kan det inte få ske på naturlig väg? Det är ju förvisso precis 1 vecka kvar innan hon MÅSTE vara ute... Men jag vill att min kropp själv ska starta något som är så naturligt för mig, eller ska vara ialf. Jag känner att jag är ledsen och besviken på att jag ännu inte fött. Speciellt när hon egentligen skulle ha kommit den 19 juli, för då var hon "klar". Jag menar inte att hon skulle ha kommit just på sitt bf datum, utan mer bara nån eller ngr få dagar efter beräknat bf. Men 10 dagar tycker jag är för länge. Jag tycker att tösen i magen ska känna att det är dax nu, eller ialf att min kropp känner så.. Men helvette heller. Utan jag ska gå runt och vara trött, less och uppblåst. Jag är less...........

Kommentarer
Postat av: TiZa

Du låter som mig...jag hade extrema humörsvängningar..! Så jag vet precis hur du mår. Stark mat, sex å gå i trappor..

2012-07-30 @ 08:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0