Bebis mys!

Imorse var vi på mvc på koll för "överburenhet" som det å fint kallas. Allt var super med både mig och bebis. Har idag gått över 11 dagar. På torsdag vid halv 9 ska vi dit igen för ytterligare en koll, om hon nu inte hunnit komma innan dess. Jag har testat det mesta för att påskynda fl - ätit 2 hela annanaser, ätit stark mat, haft sex, gått i trappor och rört på mig. Men naaaaaaada. Så just nu så tänker jag bara låta det vara. Hon kmr när hon själv känner sig redo, annars är hon ute på måndag vare sig hon vill eller inte.
 
Har även hunnit med å vara förbi Nicole, Ante och 2 dagar gamla lilla Ellie nu på morgonen. Hihi hon är så pluttig och söt! Så fick ner mitt bebisabstinent en del nu :) Dom är så fina föräldrar redan, man blir så glad när man ser dom ta hand om Ellie, hihi! Det ser så himla naturligt ut :) Så Grattis till mina fina vänner, det där gjorde ni bra!
 
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0