1 vecka efter bf..

Jaha, ingen bebis ännu. MEN! Igår var första gången jag fick sådana mensvärkar i svanken, trodde jag skulle gå åt där ett tag. Och jag tänkte: äntligen kmr hon! Det började kring halv 2 men jag somnade av utmattning vid 5 och sedan vid 6 imorse så var dom borta. Idag så har en stor del av min slempropp gått också! Men det är inget tecken på förlossning dock.. Kan vara för vissa men för andra så kmr den inte förrns man ligger där å krystar eller så. Min kropp börjar ialf att ställa in sig på rätt väg tycker jag, Så jag hoppas tösen hinner komma innan vi ska på undersökning den 30:e! Kanske idag om man har tur? Men varför ska man vara en sån optimist??
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, snart så! Och då är hon redo!

2012-07-28 @ 13:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0