Nu är väntan över.

Det jag har velat berätta här i bloggen nu i ca 5 månader är att jag och T ska bli föräldrar i Juli! Och att vi tidigare i veckan var på vårat första ultraljud och fick se det lilla miraklet! Det var riktigt spännande och mysigt! Det sparkade och viftade med både ben och armar, ville inte ligga still ^^ Men ska dock dit en till gång på ultraljud för det var nån komplikation ang barnet. Jag kmr dock inte svara på ngr frågor ang det.

Så nu har jag även gjort en ny kategori "Graviditet" som jag kmr att skriva om allt som har med mig och bebisen att göra! Här är 2 st ultraljudsbilder ialf! Och nej, dom kunde tyvärr inte se könet! Men då blir det ju en överraskning, får se de positiva med de :)





Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

GRATTIS KÄRA UNDERBARA SYSTER!!!!!!! <3 är såååååå förväntansfull!! :'')

2012-02-19 @ 20:39:13
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Nicole

Kommer bli mys! Vi kan barnnörda ihop :p

2012-02-19 @ 20:49:18
Postat av: Syster Mia

Mys! <3 Glöm inte fixa den där lilla bebisen här som man ser hur långt det är kvar dag för dag =) puss

2012-02-19 @ 22:33:02
Postat av: sandra.

Sååå mysigt, Anna!!

2012-02-20 @ 12:04:21
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0