Franseman

Igår var det ju så himla fint väder.. Solen strålade och fåglarna kvittrade. Och vad händer idag när jag vaknar, på min lediga dag? Jo det är fukking skit piss äckel väder... kul. I alla fall. Blev väckt vid ca 05.00 imorse av att Frans skrek/morrade och jamade som om att han skulle lägga sig ner och dö vilken sekund som helst. Han slickade sig frenetiskt mellan benen och skrek imellanåt. Men jag klämde på magen (trodde på förstoppning), försökte se vart i lillskruven han hade ont och att han kanske fått urinvägsinfektion eller urinsten. Men han kurrade då på som vanligt när jag tryckte och klämde på tjockismagen hans och han började bara små morra lite när jag försökte se ifall de va nå fel på skruven. Kunde då inte se ngt fel.. I alla fulla fall så lät jag honom vara och gick och la mig igen. Och när jag vaknade till vid halv 12 så gick jag och kollade till honom, klämde och kände, vred och kollade. Men han var sitt vanliga tjocka nöjda och glada jag. Så han måste ju ha fått nån magnkip/gaser i magen eller liknande? För han har då varit nöjd hela dagen, lekt, myst och fått en skinkbit. Stackars lilla älsklingen ♥





Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fragust! :)

2012-02-22 @ 18:03:10
Postat av: TiZa

Han fick ju fisa...:-) Nu älskar han dig en gnutta mer ;-)

2012-02-22 @ 20:38:54
Postat av: Mamma

Förmodligen urinsten. De äter väl bara torrfoder, eller hur? Det finns ju specialfoder, men det är ju såklart dyrare!

2012-02-23 @ 09:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0