Feb. 13, 2012

Imorgon är det alla hjärtans dag. Den enda dagen på hela året som man ska tillägna till sin partner, till den man älskar. En dag då man ska visa varandra kärlek och inget annat. Jag älskar blommor, även om dom inte alltid håller länge, så är det ett tecken på att han tänker på mig, han älskar mig. Jag är en sucker för kärleken, har jag alltid varit och kommer alltid att vara. Jag är kär i kärleken, även om den kan såra mig lika mycket som den kan göra mig helt komplett.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Och jag kommer att uppleva och spendera den på ett sätt som jag troligtvis aldrig någonsin kommer att göra igen. Imorgon kommer den dagen att ha en speciell plats i mitt hjärta. Imorgon får jag se dig för första gången.







Puss /A


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh lilla Anna, nu började jag lipa igen!!

2012-02-13 @ 18:59:18
Postat av: far

Lillgumman

2012-02-14 @ 17:20:00
Postat av: Nicole

Och den var finast i världen!! Än så länge, tills på torsdag då jag får se mitt mirakel för första gången <3 då hamnar ni på andra plats haha ;)

2012-02-15 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0