Julklapparna

Jag hade en underbar julafton med familjen! Vi var hemma hos mamma, pappa och Isabel i Dalkarlsä och med oss var det Linn och Robert, Tommy ovh Liam och Jasmin. Mamma överträffade sig själv det här året med julbordet, det var så jävla gott så jag trode jag alrig skulle kunna sluta äta! Det är ngr recept jag ska sno mig åt, mums! Och som sagt så var det här Frejas första jul, dock så var hon hostig, snorig och hade ögoninflammation.. Min lilla älskling. Har tyvärr inga bilder utan kameran fick Linn styra upp, så dom har hon. Men har ialf tagit kort på julklapparna nu. Även fast jag inte önskade mig ngt i år, så fick jag lite klappar :) Hade sagt att de bara behövdes till Freja, så där fick man en glad överraskning! Man har då en underbar familj :)
 
Här är mina julklappar: Muffin maker, en kokbok, ljuslyktor, en klubba, ansiktstvätt, presenterkort på bio, 4 kaffemuggar med kaffe och pepparkakor, stadium och umeå centrum (kan handla med det kortet lite överallt i umeås mat/shopping butiker). Fick också smycken av T från Laila Bagges smyckeskollektion Rock by sweden, en ring och ett par örhängen, glömde ta kort på det.
 
Det här fick Freja: Kläder, leksaker, sagoböcker, sängläder till spjälsäng, handduk, brio vyssan lull bed rockers, gåstol, skor från pumpkin kollektionen, halsband, fårskinn och stokke table topp.
 
Allt är jätte fint och jag är så glad över allt! TACK! ♥
 
God Jul. Puss /A

Kommentarer
Postat av: linni

allt var superfint!!!

Svar: Jaa jag blev så nöjd! <3
Anna

2012-12-27 @ 16:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0