ÄNNU mera shopping...

Rean smittar av sig, även om det inte blivit så mkt rea köp.... Men nu har vi ALLT! Inge mera köp.  Men dagens köp var toppen över i:et...! Idag köptes 75% rea kläder på barnenshus, leksakssnuttefilt, hakklapp, mattallrikar i hårdplast, 15 st små burkar man kan frysa in barnmaten i, ett bumperskydd (spjälskydd runt sängen) och nytt täcke från babyproffsen, Ett överkast och en kudde från Sagolika ting! Igår blev det en cd-spelare jag glömt ta kort på. JAG VILL HA FREJAS RUM! haha.. Den där ungen kommer tro att hon är en uggla snart.. Men jag kan inte hjälpa det, är besatt av dom, älskar dom! Men jag sa det till T, att nu får jag lugna ner mig med ugglorna.
 

Kommentarer
Postat av: M

Men herregud, vars är den lilla uggleungen!?

Svar: Hon sussar så sött....... i sitt rum!
Anna

2012-12-27 @ 20:55:08
Postat av: Sandra

Såååå fint, Anna!!

Svar: Tack! :)
Anna

2012-12-27 @ 21:23:21
URL: http://www.sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0