Updt om mitt födelsedagsfirande!

Förra veckan (tisdag 10 april) så blev jag 22 år. Så på kvällen kom det ngr kompisar + Patricia, Ängla och Jasmin som jag å Linn bjöd på fika Hade en supermysig kväll med mycket prat, fika och även presenter! Och på lördagen så kom min famlij hit å då blev det tårta och presenter även där! :) Det jag har fått är: Pengar, presentkort på Mias lustgård, en liten rosa barbapappa ryggsäck (barnstorlek), örhänge, doftljus, halsband, parfym, gossedjur och blommor. Och på kvällen for jag, T, Linn, Robert, Jasmin och Jonathan iväg på Taj Mahal för å käka 3 rätters indisk mat - supergott och väldigt trevligt hade vi! :D Sen blev det hem och mysa med min älskling framför en film ♥ Nu blir det lite bilder från dessa dagar sen ska jag plocka till lite här hemma!








Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

myspys!!!!

2012-04-18 @ 18:43:24
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0