Glad Påsk!

Vart ganska dött här ett par dagar. Men i veckan har jag jobbat alla dagar förutom fre och ons och dom dagarna gjorde jag inte mkt. Eller i fredags så for jag hem till mamma och pappa där det var påskmiddag - mums! Och då bestämde sig Linn att vi skulle måla min mage som ett påskägg, sagt och gjort! Så Linn, Isabel och Liam (min brorson) målade min mage så vackert ^^ Det var mysigt, tänkte att jag måste ju passa på, kanske inte får nån mer "påskmage" som jag kan dekorera så fint (men mer bebismagar kmr det i framtiden ialf!)! Maten var himmelskt god, som alltid!! Det var ägg m räkor, paj, grillad kyckling, sallad, lax, potatisklyftor och sill m potatis.




Ser ni på vilken sida hon ligger btw? Min mage är lite sne ser jag! :)

Idag så blir det att rensa i förrådet och till middag blir det grillat! Sofie och Viktor kmr hit å äte rmed, mys. Jag har längtat Såååååå efter att grilla, kmr bli göttans!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0