mysdag

Idag har jag umgåtts med Nicole och Isabelle! Blev en massa prat och soff-liggande! Blev bjuden på mat igen! (måste bjuda tbx inom en snar framtid!) Just kollat klart på en film med T och myst i soffan. Har inte varit ute på en promenad ännu! Igår var jag lat och hade en vilodag och idag har jag varit borta ju. Men imorron MÅSTE jag ut, vare sig jag vill eller inte! Men jag har ju varit så dum att jag vart å pillat på mitt skavsår så nu har det gått upp igen...!

Imorron blire ialf ett snabb möte med Malin från jobbet och efter det blire nog en lång och skön promenad! Ska även skypa med Linn hade jag tänkt! Och har jag otur så jobbar T fram till kl 21 imorron. Vad fan ska jag hitta på då??? Men på lördag blire nog fest hos Marcus :)


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0