Söndag. Nej vänta... Lördag?

Det känns som att det är en söndag idag.. Inte okej. Idag så börjar dagen med att jag, Linn och T far iväg för att leta efter en gryta. Börjar på myrornas och fortsätter senare till Pias (ngt) men ingen lycka där. Linn lämnar oss för att fara på gymmet och jag å T far vidare till Expo. Och vips var vi 1 gryta och 2 potatisskalare rikare. Sen fortsätter vi vidare till Jysk där T hittar ett nytt databord. Sist men inte minst in på Coop för att handla middag. Vi kmr hem och jag hjälper T bygga ihop bordet och flyttar över datorn, och allt det står nu i vardagsrummet. Det blev faktiskt helt okej! Efter en stund kmr Linn hem och jag börjar med maten - tacos! Efter middagen så börjar Linn med att ta itu med sitt nya rum och alla hennes klädberg.

Själv har jag tvättat och vikt tvätten och T for härifrån kring 20. Linn städar fortfarande rummet och jag ska nu börja se lite serier - body of proof. Imorgon kring 12 kmr Idah och Elin för att käka lunch och vid 16 ska jag och Linn på ett pass bodypump. Väntar på att Linn ska bli klar med rummet (OM hon nu blir det..) så vi kan se en film, det är ju trots allt lördag.



Jag längtar till slutet av oktober..
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och T fortfarande tillsammans eller? Lite förvirrad med att han verkar vara så mycket där! :)

2011-10-23 @ 10:11:56
Postat av: Mamma

Ett mycket klokt och sant ordspråk!

2011-10-23 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0