skrattretande.

Fick just ett väldigt roligt samtal. Så måste få ur mig det här. Tydligen så går det ett ryckte i Umeå. Here we go!
Ni jävlar som går runt och säger att jag och min tvillingsysters ex Marcus, som varit tillsammans med henne i 7 år och 8 månader för övrigt, har legat med varandra. Ni kan dra åt helvette. Dom som sprider detta känner varken mig eller Marcus för fem jävla öre. Jag skulle aldrig ligga med min tvillingsysters ex, oavsett hur många månader/år dom varit tillsammans. OCH Marcus är som en bror för mig.

Och antar att det är ni som läser min blogg som kommit fram till detta. Tror eller märker inte ni att jag har tillräckligt med kaos i mitt liv just nu? Jag och marcus går igenom nästan samma sak just nu. Och han finns där när man behöver en, och inte på ett sexuellt vis, utan som en vän. Så alla ni som ens tänkt tanken kan ju tänka om och hålla era patetiska tankar för er själva. Blir så less.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

alltså....seriöst? vilka idioter! folk älskar att prata, och det roliga är att det alltid är folk som inte känner en särskillt väl som har mest att säga... väldigt underligt!!!

puss sötanna

2011-10-15 @ 15:58:50
Postat av: Idah

Hahahahahhaa!! Jadu, det finns ju alla sorter :P Att det ska vara så svårt för folk att förstå att killar och tjejer kan vara vänner utan något mer?! O

2011-10-16 @ 20:27:52
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: TiZa

Haha! Det var det roligaste jag läst på länge! Folk har tråkigt liv märker jag! Love ya sis!

2011-10-16 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0