Låååång dag.

Vaknade vid halv 10 imorse och hoppade in i duschen. Vid 11 kom T och vi for och handlade en massa till mig och Linn. När jag kom hem så kom Marcus förbi en snabbis och jag satte in varorna i kyl, frys och skafferi. Sen efter ca 1 h for han hem och jag började med att städa sovrummet kliniskt rent och sen flyttade jag Linns ALLA kläder, det är fan inte lite(!) från datarum till sorum och sen började jag städa ur byråar, skåp och flytta runt massa så hon ksulle få plats med sina kläder där inne. Så datarummet kmr bli hennes rum nu. Grovstädade rummet så mycket som möjligt från katthår (hon är allergisk) och tog ut katträdet. Så just nu står det i vardagsrummet men ska flyttas in i sovrummet när Linn väl bosätter sig i sitt eget rum. Och så småning om så ska datorn och databordet ut också.

Sen kom Linn hem från jobbet, lagade middag åt oss och vid 19 så powerwalkade vi till Marcus och hämtade cyklarna, sen vidare till gymmet. Var där i ca 1,5h och nu sitter jag här. Imorgon på förmiddagen ska jag försöka fortsätta att städa lägenheten så mycket som möjligt, är ett kaos här alltså.. Ska försöka borsta Tila och Frans och sen jobbar jag 15-21 och är sedan ledig enda fram tills onsdag - lååång helg!



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig flicka!

2011-10-20 @ 08:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0