i wanna be like the rain, when the sun is shining.

Gick och la mig vid 2 inatt och försökte sova. Efter en stund fick jag ett sms och det gjorde min natt. Jag sov så himla bra! Och dagen blev bara bättre, bjöd på lunch här hemma med de bästa. Vi käkade, skrattade och pratade en massa. Eller mestadels lyssnade spänt på Linns äventyr. Vid 16 var det dags för ett 60 min bodypump.. aj. aj. aj. förresten, sa jag aj? Mina armar och ben är som spagetti. Hur har jag kunnat tycka det är tråkigt med de där? Är ju faktiskt riktigt kul! När jag kom hem så var Han här och kollade på fotboll. Jag började laga middag åt och mig och Linn - lax m pesto, ungsrostade rotfrukter och sallad. Och sen kaffe och en kaka på det, mums. Chillat hemma och pratat om viktiga grejer som har med lägenheten att göra. Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på rå bra musik och Han for för 20 min sen. Om jag har tur så ses vi imorron, om humöret får bestämma. Imorron ska jag dammsuga, plocka till, dammtorka och skura golven. Är väldigt ansträngande att bo med ngn som är allergisk mot pälsdjur. Behöver tvätta fönstren, men det tänker inte jag göra ialf, tkr jag gör mitt på städfronten.


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nähä, Anna....Och vem har du tänkt ska göra det då)!

2011-10-24 @ 06:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0