I know it's all in the air. Why hold it back I don't know. Things we do with no care. It's time we all let go.

Vaknade vid 10, klev upp och hoppade in i duschen. Käkade frulle och kollade på ett avsnitt av body of proof. Vid ca 12.30 kom Nicole och höll mig sällskap och vid typ 14 kom Isabelle. Vid 15 kom T förbi och vi alla 4 for på Rusta där jag köpte lite städgrejer och en ny rund matta till vardagsrummet. For till teg för att lämna av Nicole och Isabelle hos Nicole och sedan for jag å T och handlade åt mig å Linn. Och sen släppte han av mig vid lägenheten och han for vidare. Imorgon jobbar jag 07.30-14.30 sen ska Linn färga min horribla utväxt! På torsdag jobbar jag 8-21 och fredag 8-15.

På fredag blir det käka middag ute och se på bio med Linn och Isabel! Blir mysigt ^^ Sen på lördag planerar jag för att ha hit nå kompisar, dricka lite och sen ut på krogen. Söndag blir det nog bara att slappa.



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0