2011-11-02

Vaknade av att det plingade på dörren vid halv 10 på morron. Steg upp, drog på mig en morronrock och öppnade. Är det inte en kille på ca 23 år som ska fixa våra element? Jo självklart. Jag kände mig som en sopsäck. Och inte nog med det, tror ni han fick gå runt själv och fixa? Självklart inte. Ludde gick efter honom och va å luktade och bara allmänt i vägen under heeela rundturen. Och när han ska fixa det näst sista elementet, vad gör katten? Jo han klättrar upp på killen och lägger sig över hans arm/axel och kurrar. Jag ursäktade våran översociala katt och höll sen fast lilla Luddelicious resten av minuterna. När han väl gick kollade jag på ett avsnitt av Pan Am och började göra mig i ordning. Jag å T for en snabbis ner på stan för att byta ett par byxor och sedan så for vi och bytte däck. Va även en snabbis förbi Mekonomen och sa hej till Ante.

Idag har jag tvättat mellan 14-17 och ikväll kl 20 ska jag på ett 75 min spinning+core pass.. Jag kmr att dö. Imorron jobbar jag 15-21 och på fredag 15-22.



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0