1:a Advent

Kan börja med att igår så julstädade och julpyntade vi här hemma (jag, Linn och Thomas) medans vi lyssnade på julmusik! Det var väldigt mysigt och drygt... :p men nu är allt klart ^^ Sen så fick T äran att laga smördegsbakad fläskfilé i vitlöksmarinad med pommes, bea, sallad och halloumiost! Det var såååå gott!

Just nu funderar jag på vad jag ska käka till frukost/lunch.. Linni ligger och sover och T for för att skjutsa två arbetskompisar till flyget, sedan far han vidare till sina föräldrar en stund. I eftermiddag blir det att gå på skyltsöndag, mamma skulle även komma förbi en snabbis :) och ikväll ska jag, Linn, Elin, Isabelle och Nicole fara och titta på breaking dawn!!! ÄNTLIGEN!

Btw, T köpte Zelda igår till Wii! Spelade lite igår och nu på morronen! Eller T spelade, jag tittar på :p Det var roligare än va jag trott :)

Här nedanför ser ni en del av mitt vardagsrum :) Nej nu skriker magen, hejdå hej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt Anna, bara Ludde kan låta bli allt roligt i granen nu!

2011-11-28 @ 05:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0