You're on a place where I just can't go.

åååh vilken helvettesnatt jag hade! Fy fan! Somna inte förrän vid kl 4, vaknat 1000 ggr efter de. Min hals dödar mig, lika så att jag måste nysa var 3:e min. Hatar att vara sjuk. Så just nu häller jag i min kopp efter kopp av te och honung.. Tur de är skit väder ialf, så behöver ej känna skuld för att sitta inne. Så vad gör jag nu när jag är sjuk? Lyssnar på musik, kollar fb och bloglovi´n var 5:e min. Finns inge på tv och ingen film. Försöker läsa bok men mitt boksug har som försvunnit...! Måste blir frisk till helgen ialf.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumsilumsan!

2011-05-25 @ 14:50:38
Postat av: sandran.

sv: Det är Olle Hedberg - Talking about an revolution :)

2011-05-26 @ 06:48:27
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0