lördag - söndag

Vi lever fortfarande. Ingen undergång för detta året, nu får vi väl se nästa år. Men ialf. Igår så blev det att dricka. Ngr kompisar till T kom en snabbis och sen kom min fina Kornelia! Vi for ner till kajen och satte oss på vita björn och träffade massa kompisar! Jag hade ialf sjukt jävla trevlig och roligt! Mina nya vinglas gör så att man bara behöver ta 2 glas vin och sen är en flaskan slut, haha sjukt bra! :D Ne men ialf, hade så jävla sjukt roligt och tiden gick för snabbt. Jag och T kom isäng vid halv 4 och vaknade vid 14 idag. Haha shit va vi sov! Skönt. Så idag har vi byggt ihop ikea möbeln, satte upp nya gardiner och tavlor och sen städat å diskat. Suttit å kollat på film och varit lata. Nu blire sängen för att se mera film. Är ledig måndag och tisdag!


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0