knas

vädret har haft humörsvägningar som jässiken idag. Sol, molnigt, åska, blixt, hagel och SPÖREGN! Och självklart när jag och baby skulle gå hem från stan så började åska/blixtra och sen kom spöregnet/haglet. Jag var blöt ändi in till underkläderna, även när jag hade min vinterjacka på mig! Det såg ut som att jag hade klivit ut ur duschen, mitt hår var.. ja haha! jisses, blött är bara förnamnet. Jag kunde vrida ur mina kläder och det kom vatten som skulle hålla en fattig by vattenrikt i en hel vecka! Men det var underbart att skutta runt i regnet, jag hoppade, tjoade och plaskade.

Nu är jag ledig fram till onsdag. Imorgon blir det nog att käka ute med kussemurra. Och på lördag kanske jag å T ska följa med pappa å bella till Ikea. Men får se :) Nu sitter jag och väntar på T. Och jag har snart läst ut 2:a delen av house of night serien. Har 117 sidor kvar av 362. Har läst så mkt jag kunnat på jobbet idag^^ de ä såå spännande! Äntligen har jag hittat en bok som jag kan sträckläsa och se bästa är att det är en serie på 7 delar :) Nej back to my fantasy world with all the vamps! ;)



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0