borde dricka vatten, borde gå och lägga mig men inte riktigt ääääännn.

Mitt gnällande fortsätter. Sjukanmälde mig både idag och imorgon. Vill inte jobba och så när jag är sjuk. Men det är mkt bättre nu. Men har ont i halsen som sjutton och min näsa fortsätter strula. Och blir lite svimmfärdig nu och då, har ingen ork. Har säkert badat minst 4-5 ggr dom här senaste dagarna, gött!

Imorgon är det fredag, den här veckan har känts som en evighet. Får se när jag somnar ikväll då.. Somnade kring 3 inatt. Hatar att man blir vaken på nätterna :P helt sjukt. Jaja.. ska slänga på en film å bara lata. Försöka ragga hit T så man kan få sig lite kramar. 


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0