Tell the World I'm coming home.

I helgen har jag arbetat lördag 10 - 01 och söndag 11 - 22. Så har inte haft något att skriva om. Men kan meddela att min lön var på 20 593. Det var en härlig jobb månad. Men slut på de rika dagarna för nu återgår jag till min vanliga löning. Dec - jan var en rik jobbmånad! La ialf undan ca 12 000 till mitt sparkonto så har nu ca 60 000 sparat! Det är inte illa pinkat hörrenini! Det kan vara väldigt bra å vara snål ibland.

Varför så mkt pengar då Anna? Jooo.. Jag ska till Stockholm i sommar. Så då ska jag inte känna att jag inte ha pengar. Men de menas inte att jag ska slösa heller. Jag ska uppleva och göra allt jag velat göra där! Shoppa, festa, sevärdigheter som museér och skansen. Funderar även på att fara till uppsala och småland för å hälsa på systrar. Kanske blir High Chaparall och Kolmården också? Ja vi får se.

Jag är inte mkt för utlandsresor längre. Vet inte riktigt varför. Känner att sverige är ett hel okej land å semestra i! Får blir längre fram. Men som sagt. Det är långt kvar till semestern, vem vet om Thailand kommer in i banorna..?


Denna månad så lyxade jag till de å köpte en skinnjacka, en vanlig. Ingen "bolero kort". Sen ett wii spel - Mario Party och även en 32 tum tv för 3000/2=1500. Och en filt!




Just nu sitter jag och gör ingenting. Funderar på å lägga mig i sängen och slå på en film. Men T slutar vid 14.30 och han kmr nog bli lite irriterad på mig om jag fortfarande ligger i pyjamas å latar.. Får se vad jag gör! Men tror jag ska ut på balkongen och njuta av de få soltimmar vi har, även tvinga ut kissarna på balkongen!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du som?

2011-03-01 @ 13:47:53
Postat av: Syster Mia

Vad skönt att få bra lön. Min va piss! Har 800kr kvar denna månaden =( och det är den 1:à idag, mindre kul. Tjänar fan mindre nu när jag är fast o har heltid än när jag gick på timmar. Helt sjukt!



Ska bli skoj om du kommer ner!! Puss puss

2011-03-01 @ 14:05:22
Postat av: Sara

Anna! Om du ska passa på att åka till Kolmården och vill se linköping så vet du ju att du har boende hos mig! ;) en natt eller två, bara att välja! Tar ca en timme med tåget till Kolmården ;)

2011-03-01 @ 22:11:44
URL: http://sdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0