Söndag

Idag så vaknade jag vid 9 och myste med T. Vi slog på tv:n och kollade på en film. Var kvar i sängen och pussades och busade fram till halv 12 - 12, myyyyyysss ^^ Steg upp och började städa till här hemma. vid 13 kom Tiza och Ängla. Och efter en stund kom Linn och Marcus. Men Marcus och T for iväg på hockey vid 15 och jag, Linn, Tiza och Ängla började baka en romatisk daimkladdkaka! Mkt gott! Vi busade med Ängla, massor! Kutade runt i lägenheten o lekte häst, kurragömma och allt som vi kunde hitta på! Strax efter 16 for dom hem.



Sen började jag och Linn spela lite Mario Party. Haha fy fan vilka tävlingsinriktade msk vi ääär! Och Linn den jäveln vann, hela tiden! Åååh jag är en sån dålig förlorare. Så det blev mkt skratt och även lite bråk :P hehe, men sjukt kul!

Sen vid 19 kom M å T hem och då for Linn å M. Jag å T gjorde middag å sne kolla på tv, å nu sitter jag här. Väntar på en film som börjar vid 23 så då blire mysa ner sig i sängen och kolla!

Btw, jag har blivit sjuuukt beroende av en app på min iphone - unblock me. Sitter med det heeeela tin! Sjukt bra tidsfördriv! :D Man ska försöka få den röda stenen fram tillden där öppningen i mitten!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linni

Hon är underbaaaar!!!!! Finaste :) mysig dag idag!!

2011-03-06 @ 22:38:37
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0