Lördagen

Igår så gick jag å bejb ner på stan i det underbara vädret. Jag hittade mig 1 par boots för 99 kr på skopunkten! Fick dessutom 10% rabatt när jag blev medlem där, hähä. Sen "väggstickers" från Village med ugglor på! Så jävla söta, I love owls! Sen hittade jag en ny börs från Accent och sist med inte minnst en "spinn the shot", en rolig grej inför framtida fester å fyllor!




Den första sitter i hallen och den andra sitter på frysen.




Pilen snurrar och sen är det en tyngd i, där glaset står.

Idag har jag städat från kl 12. Verkligen storstäd blev de idag! Är precis klar med allt. Allt är så himla rent å fint å doftar ljuvligt ^^ Suttit ute på ballebången har jag också hunnit, å druckit en massa koppar kaffe å njutit av det underbara vädret!

Ha en soligt underbar dag!

Puss /A


Kommentarer
Postat av: Maaammmmaaaa

Va härligt Anna!!!

2011-03-21 @ 07:25:56
Postat av: linn

Den kostar 11 tusen, men det var kampanj så vi fick den för 9 tusen!!!! :D

2011-03-24 @ 06:20:59
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0