I put a flower in your hair.

Har varit på hockey match ikväll från 19.30 - 21.45. Det var Tre Kronor vs. Lettland. Och kronorna vann med 4-1 :) Mkt bra mkt bra! Och jag blev förvånansvärt insatt i matchen, jag skrek å hoppa. Jag rycks så lätt med i sport ibland, haha. Annars så har jag jobbat 7-15 idag. Käkade våfflor med sylt, socker å grädde till middag, sååååå jävla gott! Har de till lunch imorron ;) Innan matchen så fick jag å T kaffe hos Nicole och Ante.

Ett väldigt hoppigt inlägg blev det. jaja. Imorron jobbar jag 7-15!


Nu ska jag krypa ner i sängen till den här pojken!
God natt!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

åååh vad fint påslakan!! :D

2011-03-31 @ 06:08:33
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: TiZa

Linn å Ängla svullade våfflor :-D

2011-03-31 @ 08:23:32
Postat av: sandran.

sv: Hahah, åh! Kan se dig och Linn framför mig som bebisar i ett hett bebistalk! :D Sötnosar!

2011-03-31 @ 21:40:06
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0