finally i become a hunter!

Morgonmys i sängen och sen upp och in i duschen. Klädde på mig, sminkade mig och sedan torka håret. Blivit en massa Cold Case avsnitt idag med. Plockat till lite här hemma och pratat med fina mamma i tel. Hon har sorkfeber, så måste ligga över på sjukhuset i helgen :( Så imorron ska jag fara å hälsa på henne, sen blir det vidare till T's föräldrar och sen vidare hem till Bygdeå och hälsa på ensamma pappa ♥

Ikväll kommer busis och hälsar på. Hon och Jonte ska sova över här ikväll. Snart slutar T och få blir det fredagsmys på riktigt eftersom jag är helt frisk nu! Jags ka pussa ihjäl den pojken, efter att han rakat sig. Jag sticker mig hela tiden på hans håriga ansikte, kunde inte pussa han igår kväll/imorse eftersom det gör så ont När T pussar mig i ansiktet så ser jag ut som en prickikorv efteråt. Rödflammig och jävli. Haha, minns när jag var liten och pappa jagade mig och höll fast och skäggade mig på pannan, armen eller axeln. Haha ^^ Det sved och jag blev lika röd då som nu.

Just nu så har min spotoify lista 7st låtar från melodifestivalen ↓
Melody Club - The hunter (Härlig låt)
Jenny Silver - Something in your eyes (älskar refrängen)
The Moniker - Oh my god! (blir så glad av den!)
Loreen - My heart is refusing me (Skit bra part låt!)
Swingfly - Me and my drum (Killen som sjunger refrängen har vart med i Idol om jag ej ser helt fel?)
Dilba - Try again (vet inte vad det är jag gillar med den? Tkr bara om den!)
Sara Varga - Spring för livet (Behöver jag ens säga något? UNDERBAR!)

Puss /A


Kommentarer
Postat av: linn

Aaah, bra låtar!!! =)

2011-03-12 @ 10:20:12
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

Sv: Hade ingen förebild :P

2011-03-14 @ 21:39:48
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0