3 dagar in på semestern..

Och jag har slöat. Har haft riktigt grymt tråkigt. Har hållit på å städat i 3 dagar nu och nu äntligen är jag klar, tagit waay to many pauser. Men igår kväll for vi till Magnus och Maria och T fick äntligen tatuera in sitt superlags (T's egna ord) symbol Chelsea FC.  Och jag myste med ett dussin katter! Och jag ljuger inte! 3 mammor och resten kattungar! Dom var så jääävla söta! Det fanns en som stack ut ur mängden och den var långhårig och mörkgrå (som Tila)! Jag som alltid velat ha en långhårig katt, så då fick jag de! Så efter stockholm har vi en liten långhårig kattkille här! :D Och den är min bara min! Dessutom så är Tila moster åt honom :) Det är Tilas båda systrar som fått kisseungar + deras mamma!


Början - mitten - slutet


Här är kisseungen!
ser ut som en långhårig Tila.


Tila!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Vilken guuulllig :D!

2011-07-13 @ 21:00:38
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Maaammmmaaaa

Jaha, mera katthår! Det är tur att du tycker det är roligt att städa Anna ;)!

2011-07-14 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0