Vilken underbar dag.

Shiit va vackert väder det är idag, och bara -3! Helt insane!

Igår så jobbade jag 7-15 och efter jobbet for jag å handlade lite mat å sen kom min kära kusinvitamin å höll mig sällskap. Vi gjorde en god wok-nudel-kyckling middag med en stor sallad! Förvånansvärt god! Sen snakkade vi en massa å spelade mario wii. Haha alltså vad vi sööög. Vi dog hela tiden :P Men mkt skratt ;)



Idag så sov jag ut! Gick å la mig strax efter 23 å sov till halv 10. Gick upp, fikade och for iväg till Hemmesmark för T skulle hjälpa sin pappa med ngt. Satt å spela lite yatzy med hans mamma å drack kaffe. T släppte av mig för ett tag sedan å for vidare till hockeyn. Själv ska jag lite senare fara iväg med Jasmin å hälsa på min söta moster och mina bedårande kusiner! Så jag saknar mina små kusiner! Jag ska pussa å krama dom så mkt som möjligt! ♥ Sen fara på handla gomiddag som vi ska laga till ikväll å sen blire soffmys!

Imorgon ska mina två bästa flickor komma till mig! Saknar dom å jag behöver prata av mig å höra vad dom håller på med! Längtar redan! ♥



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Maaammmmaaaa

Va roligt Anna!

2011-01-23 @ 10:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0