Skön dag? JA

Idag har jag varit på IKSU SPA från kl 12 - 16.30! Haha en helt underbar arbetsdag må jag säga! ^^ Jag badade å badade å solade å badade å åt å badade å bastade å duschade! Är jag trött? JAAA! Strax blire å hopp i säng.

När jag skulle fara på Medley idag efter jobbe å köpa gymkort så var det STÄNGT!? Saaaay whaaaat?! Åh sjukt irriterande. Men då for jag på subway å åt istället, blev mkt glad. Väl hemma så satte jag å T oss å såg på step up 3.

På fredag efter jobbet ska jag och T fara till Lycksele! Jag ska äntligen hälsa på min älskade Malin! Hon, Nermin å Theo har flyttat till hennes mamma å pappas hus i umgransele. Hennes föräldrar drog till fjälls istället. Ska även träffa Malle å Kanske Olivia om man har tur! Ne nu blire sängen!



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Isabel

Sv:Jaa jag vet men pappa va dum för han hade inge godis i skålen :( så han fick av mig ist :]

2011-01-07 @ 11:12:13
URL: http://enisabelsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0