Pretty, pretty please, dont you ever, ever feel like you're less than Fuckin' perfect!

Idag så klev ja upp vid halv 11. Sen for ja å T till gymmet å va där ca 1h med Mattias å Marcus! Efter det så hoppade jag in i duschen sen for jag ner på stan en sväng. Lämnade igen mina leggings, köpte en ny sminkborste på Make Up Store. Den jag hade innan har jag haft i 6 år!? Haha så de va på tiden å byta :P Sen så lagade jag även ett halsband som jag fick av T i julklapp!


Kanske synns vilken som är ny/gammal?


Hehe, den gamla började stickas lite väl mkt i ansiktet..

Har just käkat middag - fiskbullar med potatis, sååååå jävla gott! Blir att plocka till lite här hemma å sedan jobba på en grej jag gör åt T! Sen ska jag se på I rymden finns inga känslor! T jobbar kväll så är ensam.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0