lönedagen är den bästa dagen.

Jag har varit så duktig och lagt undan/sparat 6000! Känns nådigt bra! Vill så väldigt gärna fara till stockholm i sommar! Så vi får se! :)

Idag har jag och älsklingen varit på stan. Jag inhandlade 4 st ljuslyktor, 1 st fruktskål, 1 st pappershållare och 1 st spegel från lagerhouse, 1 st ljuslykta som man har på väggen från Mias Lustgård, skor från 59:an, 1 par leggings och 1 oversize t-shirt från Monki. Och fyllt på mitt busskort med resor. Det är allt som skall göras denna månad. Det enda som är kvar är en tid för sterilisering åt Tila!

Idag jobbar jag 15-23. Ledig imorgon. Jobbar 15-23 torsdag. Ledig fredag. Jobbar 9-01 lördag och 10-22 på söndag.


skor från 59:an.


fruktskål, pappershållare, spegel och ljuslyktor.
+ 2 nyfikna katter..


ljuslykta, leggings och oversize t-shirt.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

vilka fina skor :D

2011-02-09 @ 21:26:12
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0