härligt

Har nu sovit ut i 2 dgr, underbart! Vaknade av mig själv kl 12.14 igår OCH idag, haha sjukt! Åt en sen frukost/lunch idag också, i min pyjamas. Idag blev det ägg, svamp å bacon - mmmmmmmm!! Kollat FB, bloglovin och annat på datan. Sen blev det lite Ellen DeGeneres och nu diskar jag, allt iklädd i min rosa, glittriga och sköna pyjamas! Om man kunde skulle jag gå i min pyjamas hela dagarna långa. Gjorde jag alltid hemma i Bygdeå! Här så får jag en irriterad pojkvän som inte fattar hur han kan vara tsm med en latmask som aldrig kan ta på sig riktiga kläder, hehe.

Idag blir att fara å köpa gymkort på Medley - äntligen! Hej beach 2011! I år SKA jag kunna gå i bikini utan att hata å skämmas över mig själv. Efter det tror jag det inte händer så mkt, laga middag och sen myskväll med film å pussar med T. Jobbar ons, tors och fre. Och i helgen kanske det blir en tripp uppöver! ;) Men får berätta mer om de sedan! Nu sk ajag fortsätta med disken innan T kmr hem.








ibland kan min kamera leverera.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Ja visst är det annorlunda, men faktiskt jättefint :) Jag minns knappt att de var ett sovrum där förut, det var ganska länge sen de gjorde om, men det var ju ett tag sen du var där med :) ..

2011-01-04 @ 22:47:02
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0