Bilder från helgen i lse.

Jag och T kom fram till Malin vid ca 20 - 21 på kvällen. Träffade söta Theo som blivit så himla stor! Oj vad han växer! :) Sen fäljde jag med henne ut för å släppa in hästarna och såklart så prejade ena pollen Malin och sprang hejvilt efter E12:an. Men som tur var så fick vi tag i honom. När vi kom in så hade Theo vaknar och skrek för full hals! Stackars T som var alldelens ensam med honom blev lite förtvivlad och smått stressad där ett tag, men när Malin kom vart det lungt. Vi satt uppe till ca 1 - 2 på natten å pratade sen blev det sängen! På lördagen for vi in till lse för å köpa strumpbyxor till mig och sen handla lite. Och såklart blev det dollar store för å köpa godis i mängder! Malin lämnade Theo till svärföräldrarna och sen for vi tbx hem till Malin. Vi pratade stup i ett och myste med katter å hund! Vi kollade på bilder från back in the days och pratade om massa minnen. T vae duktig och höll liv i elden så att den inte skulle slockna. Nermin kom hem en snabbis men fick lov och fara. Senare kom Malle o Isak me hennes hund Clinton! Men stannade inte så länge dessvärre. Och vi käkade godis tills vi sprack. På söndagen så vart de brakfrukost och sovmorgon. Sen var det ännu mera prat och skratt! Men kring 17 tiden var det dags å kila vidare.

Hade det grymt skoj! Saknar min vän i norr hemskt mkt. Och hoppas att det inte var sista gången i år vi träffas :P

Här kommer bilder ialf! Enjoy!



Mohaha, många vackra facebilder är det! :)
Puss /A

Kommentarer
Postat av: TiZa

JAG DÖÖÖR JU SÅ SÖÖÖÖT UNGE HON HAR!!!! :D Ge mig!

2011-01-18 @ 13:42:38
Postat av: malin j

MEN TACK ANNA FÖR DOM SMICKRANDE BILDERNA PÅ MIG!!!

HAHAHAHAHAH!!!!!!! tur ja ha en gobit till unge som komp ;) vänta du bara mohaha ;P

2011-01-20 @ 00:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0