onsdag

Var ledig i måndags. Gjorde inget särskilt då utan var hemma å slappade. Vid 13 så hoppade jag in i duschen och sen sminkade ja till mig å drog på mig kläder och promenixade till teg för å fara hem till Nicole. Där var även T å väntade på mig. Vi drack kaffe å snackade. Sen for vi ner på stan å shoppade lite och efter det skjutsade vi hem Nicole å vi for hem till oss. Igår var jag också ledig. Sov till 11, käkade frukost å satt vid datorn. Städade till hemma å dammsugade. T kom hem å lite senare blev det middag. Sen kring 19 for vi iväg till gymmet å mötte även upp Linni. Var väl där ca 1 ½ h. Väl hemma duschade ja å myste ner mig i sängen.

Idag jobbar jag 7-15, även imorron och fredag likaså. I eftermiddag blire gymmet med Linn.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0