Julafton

Ställde väckaren på 8.30, klev upp, sminkade mig och valde kläder. Var hos T's föräldrar vid ca 11 och käkade jullunch! Fick trisslotter och presentkort på bio. For därifrån innan kl 14 och for genom sävar, sa god jul till Nicole och Ante och sedan just innan 15 var vi i Bygedå hos mina föräldrar. Hjälpte mamma med det sista av julmaten och sedan vid ca 16 var det julbord! ÄLSKAR mammas julmat, mums! Det var mamma, pappa, Isabel, Linn, Tommy, Liam, jag och T. Och vid ca 18 kom tomten och då var det dags för julklappsöppning! Jag fick så himla mycket fint, är så nöjd över allt :) Sen blev det tv tittande och en massa mys och prat med familjen. Pussade och gosade med vovvarna en massa också! Av T fick jag en superfin tavelram, parfym och en body shop julkalender! Av mamma och pappa fick jag presentkort - bio, miaslustgård, lindex och boom, pyjamas, morronrock, parfym, hårklämma, och en superfin jul/nyårs-kokbok!


Julgranen + alla klapparna!


tavelram, ljuslykta, pengar, parfym, presentkort och kokbok!


två halsband av Linni!


hårklämma


nattlinne + morronrocken


alla body shop produkter från kalendern!


Ni kan se lite mer kort från julen och familjen hör inne på Linns blogg!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0