Sjuk

Men en bra tajming att bli dålig på, när semestern är slut! ;) Idag har jag spenderat eftermiddagen med min älskade tvillingsyster! Hjälpt henne packa inför utlandsresan och sen fick jag även äta gomiddag hos dom! Grillad kyckling, ris, bea, sallad å böner och halloumio ost! MUMS! Efter det mös jag, Linn å Marcus oss ner i soffan och kollade på Leila bakar! Sen skjutsade Linn mig på coop så jag fick köpa frukt + fil. Och nu sitter jag här hemma och just myst + lekt (går inte undvika det från den galenpannan) med Ludde (min kattunge). Ska nu se på några avsnitt av Supernatural och invänta min älskling som kmr hem efter 00.


Linn

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

Taaack för mysdag o hjälpen Snuttiruttaaan!!

2011-08-09 @ 22:57:24
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0