Just follow me and life will never treat you the same again.

Kom hem från hockeyn för ett tag sedan. Var som sagt och såg Icebreakers vs Björklöven. Var en rätt seg match fram till sista perioden, enligt mig själv. Mig det var rätt skojjsit. Anyway.. Blir att poppa popcorn i våran nya popcorn maskin som vi köpte på Nolia! Och sedan kolla på Scream 4. Annars blire en rätt lugn kväll, är fortfarande snorig men klart mkt bättre än igår! :) Hoppas jag blir frisk till imorron, jobbar 15-21 och på fredag 15-22. Nu kmr lite egopics på mig, min katt och min pojkvän.




Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

Sv: Åh jag kommer sakna dig!!! :(



Vilka fina bilder!! :D

2011-08-11 @ 06:23:17
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Isabelle

vad sota ni ar!! puss och kram

2011-08-11 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0