I have loved you for a long time, never will i forget you.

Min tvillingsyster och hennes kille har gjort slut med varandra efter 7 år och 9 månader tsm (förlovade i 1 år och 1 månad). Och JAG sitter och lipar så fort jag tänker på det. Te x nu, just nu får jag tårar i ögonen och jag vill slänga mig ner i soffan och gråta i dagar känns det som. Tänk på dom och deras kärlek då? Hur ledsamt och förvirrande det måste vara för dom? Jag vet att ingen av dom kommer sluta älska varanra och deras kärlek kommer för evigt å finnas där, i deras hjärtan. Dom gick igenom tonåren tillsammans, hittade sig själva med varann och började vuxenlivet med varann. Det är är slutet på en era, en epok. Jag har en massa bilder på dom från högstadiet och jag har kollat igenom varenda en och tårarna rinner mer och mer för varje bild. Marcus har blivit som en del av familjen. Jag älskade deras kärlek till varandra, avundas den. Det är så sorligt att inte kunna styra sina känslor. Ibland så kommer verkligheten ifatt en och man vet inte riktigt hur man ska hantera det. Jag kommer alltid att sträva efter deras kärlek, den var den finaste och ärligaste som fanns och jag vet att den var sann.


Linn och Marcus

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Jag känner som du, det känns så himla sorgligt!

2011-08-30 @ 22:35:06
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu börjar jag också lipa!!!

2011-08-31 @ 08:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0