Godmorgon Sverige, vilken underbar dag!

Tror jag ska ta mig en liten morgon tur i det vackra vädret faktiskt. Eller det blir nog vid kl 14, när T ska kolla på fotboll..Orka inte sitta hemma å inte göra ett piss. Jag är ialf lessen nu... mina naglar en efter en börjar att gå av! Blir helt förtvivlad!


Så här fina var dom i torsdags kväll.
Men nu är nageln på vä pekfinger borta och hö ringfinger har gått av en bit.

Blir bara så less, tkr om att ha långa naglar ju.. jaja. I-lands problemen bara växer. Såg filmen Soul Surfer igår! En verklighets baserad film om en tjej som vill bli proffssurfare och får armen avbiten av en haj och hur hon kämpar för att uppnå sin dröm! Väldigt fin OCH väldigt bra film! Rekomenderar :)

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0