Det är knappast fel på dig, det är fel på hur världen är idag.

Igår vid 14 for jag till ersboda där jag handlade på systemet, coop och H&M. Träffade mamma å pappa + Linn å Marcus där! Sen bar det väg hem å städa till och vod 17 ngn gång kom Ante och Nicole. Vi käkade go middag - grillade kycklingfileér, pommes och sallad vid 19? Sen så började vi försfesta! Efter ett tag kom Isabelle och höll oss sällskap. Vid halv 12 for vi på Olles och efter dte blev det fyllekäk på Max. Hem å sova och vakna vid 11. Och nu sitter jag här i soffan som jag gjort hela dagen. Ska snart börja diska ett berg av disk!!

I veckan jobbar jag Må, Ti 15-23 och Ons, To 7-15! På lördagen blir det fest eftersom om en vecka fyller jag 21 år. WOHO! Då blir det kalas, tårta och presenter!


Go middan!


Dom enda bilderna från våran lilla förfest igår!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0