shit shit shit shit!!

Okej, NU börjar jag bli riktigt jävla hungrig! Det enda jag tänker på är å få stoppa i mig allt onyttigt som nyttigt! Jag skulle dö för ett kokt ägg, eller en kebabtallrik, eller varför inte en allt-du-kan-trycka-i-dig-och-lite-mer-buffé! Jag har bara känt av sug efter ngt å tugga på eller äta. Känna smaken av något som inte är mjöligt och kallt å smakar skit. Hur FAN ska jag klara av 1 månad av det här? Tycker så jäkla synd om Linn nu efteråt. Hon höll på med detta i nästan 2 månader!? Och på sommaren när man GRILLAR! Ne fy fan, hon i sitter på en pedistal just nu, om jag får bestämma. Och imorgon är med 3:e dag av 27! Go Anna, Go Anna! Snyft.... Och jag känner även av hur arg/trött jag är. Man är helt orkeslös.. och arg för det mesta. Eller ne, trött.


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Anna, Anna...Använd din ilska till något konstruktivt. Tänk på att detta är en mikrotid av resten av ditt liv. Och det du uppnår blir du glad över! Puss puss

2010-10-08 @ 08:10:21
Postat av: linn

visst dricker du massa vatten??!! För det måste du göra, annars blir du sådär super hungrig!!



Ställde mig på vågen imorse, efter 2 dagar har jag gått ner: 3KG!!!!!!!! :D >:D YEAAAAAAAH!

2010-10-08 @ 10:21:42
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: TiZa

2010-10-09 @ 16:37:20
Postat av: TiZa

Försöker igen..blir knäppt ibland med iphone hehe! Ja Anna hela din familj stöttar dig! :-D å när du är sådär förbannad å vill bara döda ngn för en bit mat så ska jag påminna dej om varför du gör detta! Puss love you

2010-10-09 @ 16:41:27
Postat av: malin johansson

anna min lilla bubbla! du kommer klara detta! är faktiskt avundsjuk på dig att du faktiskt orkar göra nått! själv sitter jag kvar med ca 8kg som jag vill bli av med men de är som jag inte riktigt bestämmt mig än!

fortsätt på de bra jobbet! du är super super duktig!!!!!! :D

Hejar på dig ska du veta :D :D

pussar och kramar från mig och Theo :)

2010-10-13 @ 23:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0