Långt inlägg om helgen!

Hej hopp! Jag har inte orkat blogga så mkt nu under helgen.
I fredags så jobbade jag 7 - 15. Jag kom hem och började plocka i ordning överallt här hemma. Sen så sminkade jag mig i typ evigheter, lagade Biffstroganoff åt T, efter det så kom Linn å Marcus förbi en snabbis.  Jag och T mös ner oss framför den nya versionen av a nightmare on elm street, helt okey film! Och sen helt plötsligt blev kl 20, så jag å T gick o la oss! Haha vi var båda sjukt trötta, haha! Och vaknade vid halv 11 på lördagen! SÅ vi sov många goa timmar den natten!


Biff stroganoff!
(Bild tagen från tasteline)



I lördags så slöade vi på morgonen o tog det bara lungt. Hade tvättid vid 14 - 22. Kornelia kom förbi en stund för hon hade vart i stan och klippt + färgat håret, skit snyggt blev det! Sen så kollade T på fotboll och jag slöade i soffan bredvid å pussade mest bara på honom hela tiden. Vid hlav 20 så hade vi inget å göra, alla kompisar var upptagna med annat så vi bestämde oss för att hälsa på hemma i Bygdeå. Snabbt å gjort så for vi iväg. Jag ÄLSKAR att vara hemma i Bygdeå, är så sjukt fint och mysigt där. Det var nystädat och en massa tända ljus. Träffade mamma och pappa ca 1h sen så for dom iväg till Garaget för å fetsa loss! Isabel var hemma med några kompisar. Alla såg likadana ut. Sminkade till 1000, stort poluffsigt hår och 10 0000 kg hårspray och dustit i håret. Haha, jisses. Den tiden alltså. Kollade lite på tv sen plockade vi på oss älgfärd + kött och kantareller! For hem till umeå vid 22 igen. Svängde förbi L&M innan och lämnade av älgfärs till dom. Sen gick jag å T och la oss vid 00 och sov till ca 11 - halv 12 på söndag.


Kornelias nya look!!


Mamma och pappa innan Garaget i lördags. Har tagit bilderna med mobilen.
Och när jag bad pappa å le på en bild, vart slutresultatet 3:e bilden.
Störde honom i tv:tittandet.

I Söndags steg vi upp vid 12. T's pappa kom och hälsade på och efter det for vi iväg och pantade flaskor. Sen for vi och kollade i affärer och köpte även gardinbeslag så vi kunde sätta upp gardinerna i tv rummet. När vi kom hem så började jag å göra egna köttbullar och T började sätta upp tavlor i datarummet! Men vi har fortfarande tavlor kvar att sätta upp, och väggen bakom sängen i sovrummet ekar fortfarande i sin tomhet. Jag gjorde sjukt mkt köttbullar, jisses alltså! Men tyvärr kunde inte jag smaka på dom utan T fick vara den utvalde, och han gillare! ^^ Sen efter det så tände T alla ljus i lägenheten, och det är många. Så vi gjorde det höstmysigt hemma! Och vid 20 kom Nicole och Ante för å titta på film - Toy Story 3! Den var bra! Efter filmen satt vi å snakkade om däck, fälgar, hundar och katter! Vid 23 for dom hem. Och jag å T mös ner oss i sängen.


Köttbullarna.


Idag, Måndag ska jag göra matlådor åt T, han vill ha en lite julig matlåda. Så det blir att steka potatis i sprödbröd med prinskorvar och köttbullar (ej mina hemma gjorda). Har inte så mkt annat för mig idag. Har bett T länsa ur kyl, frys och skafferi på allt onyttigt som vi har eftersom jag ska börja äta helt ny mat, färsk, nyttig! Mkt sallad, mmm! Ne fy tusan, sitter fortfarande i pyjamas! Ska lägga in bilder på hur hela våran lägenhet ser ut, om jag får tid idag!

Grattis till dig som orkade läsa detta! Haha^^
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt Anna, och jättefina köttbullar!

2010-10-18 @ 12:49:42
Postat av: Mörten!

Jag läste aaaaaallt Punnani!Duktig och snäll du är mot din gay förresten. Hade det varit jag hade jag bajjat i hans matlåda och skrivit på en lapp " ingredienser:köttbullar,prinskorv,jansson,ägg,skinka och julmust. ENJOY!!!" HÄHÄHÄ! Puss på dig fina yster!!!

2010-10-19 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0