knäpp

Igår var jag arg och tjurig och mådde skit. Idag är jag lycklig, glad och harmonisk! Haha, helt sjukt hur mitt humör är. Upp och ner hela tiden. Snart blir det väl mer neutralt får jag hoppas ^^

Idag så klev jag upp vid halv 11. Jag satt vid daorn sjukt länge och sen kollade jag på tv. Jag kände mig för att göra mig "fin" idag. dvs sminka mig och klä på mid andra kläder än mjukisbyxor och en tjocktröja.. :P Kornlia ska komma nu efter kl 15.  Nu ska jag läga in bilder på hur jag ser ut idag, sen ska jag även lägga in bilder på hur hallen och sovrummet blev - tapeterna!


Sminket på för en gångsskull, å noppade ögonbryn!!!

Haha.. försökte ta en bild på min myshöstiga outfit med självutlösarn (som jag btw har hittat 10 sec på Linn!), men det gick inte så bra, så här får ni en bild på mig halvt underifrån..

Haha! ^^ Snälla, försök ignorera mitt snygga ansiktsuttryck.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Fin du är :) och vilken snygg tröja, älskar färgen!

2010-10-11 @ 15:27:17
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: linn

fina du :))

2010-10-11 @ 18:14:43
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina fina annapanna!

2010-10-12 @ 09:11:41
Postat av: Martina

Fining :))))) puss punnani, du är en kämpe!Typ som sparta!

2010-10-12 @ 12:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0