Första veckan avklarad, GRATTIS ANNA!

Vaknade vid 9 imorse av ett telefonsamtal. Jag klev upp, gick på toa och satte mig framför datorn, tittade på tv och såg att det var rasmus på luffen. Självklart kollade jag på den ^^ Efter det så har jag fixat och donat lite här hemma. Äter min frukost just nu - vaniljshake, mums! Smakar som vaniljglass, eller smält vaniljglass >:) Ska snart sminka till mig och dra på mig kläder. Vid 13.45 ska jag till Cambridge för att köpa nya soppor samt kolla omjag gått ner något denna vecka. GRATTIS TILL MIG SJÄLV! Första veckan är gjort, 3 more to go! Och om man tänker vecka för vecka, kommer det gå ap snabbt med detta! :)

MIN BABE HAR FÅTT JOBB PÅ VOLVO! Dom ringde nu imorse så nu i eftermiddag ska han iväg på en sån där läkarkontroll å göra pissprov å allt som de hör till! Grattis älskling, är så glad för din skull! Men kommer bli jobbigt när han jobbar skift! Får som aldrig se nått av han, om man har otur! Hihi, är så glad! TSrodde han skulle bli arbetslös nu efter Svevia, men icket! Han är en ihärdig arbetssökande ;)


LOVE ♥
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

åhh du är så SJUKT DUKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) är så himlans stolt över dig!!!! Nu är du inne i keton fasen :D nu kommer fettet brännas >:}

2010-10-12 @ 16:42:14
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag är så glad för din skull, Anna! Puss puss!!

2010-10-13 @ 10:37:44
Postat av: Mamma

Och jätteroligt för Thomas såklart!!

2010-10-13 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0