Kan det bli den 5:e december nu!!?

Gissa vad jag och min älskling ska göra!? Den 5:e december ska vi til Haparanda och se på hockey samt gå på IKEA, men allt går ju inte göra på 1 dag så vi har bokat en svit med jaccuzi! Så den 5:e ska vi fara tidigt på morgonen till happa, checka in oss på rummet sen far vi och ser på hockey. Efter det blir det väl middag någon stans och sedan på kvällen blire att mysa i bubbelbadet med champange och jordgubbar! *hihi* Sen den 6:e ska vi på IKEA och kanske fara över finska gränsen och gå på Alko eller vad det heter..? Sen hemresa. Åh jag kan knappt bärga mig, vad romatiskt det ska bli! Här är bild och lite beskrivning på rummet:

Svit med bubbelbad (jaccuzi)
Sviten som ligger i en av Norrbottensgårdarna har bubbelpool och utsikt mot Torne älv.





Vi har nu bokat med Guldkant, så det betyder:
Guld på rummet - flaska champagne, jordgubbar, sex olika petit fours, tre sorters ost, färskskuren frukt.


Det ser så där romantiskt och gammaldags ut! ^^

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

vad mysigt! =)

2010-11-17 @ 16:44:28
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Jasmin

såg jätte mysigt ut ju! :D köp massa röda doftljus på Ikea, luktar ASGÖTT!

2010-11-17 @ 16:50:00
URL: http://jaazmoo.blogg.se/
Postat av: TiZa

När ska jag få göra sånt då?? LYX!

2010-11-17 @ 21:25:09
Postat av: Mörten

+ vit choklad och morgonrockar!

2010-11-17 @ 22:01:35
Postat av: Mamma

Men, så roligt Anna!

2010-11-18 @ 10:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0