Halloween Party

Igår var jag å T på stan och shoppade olika grejer till maskeraden. Festen hölls på en gårdslokal på Ersboda. Det kom rätt okej mkt folk och det var roligt, fastän man var nykter! :) Dagen började med att jag och Linn skjutsade T till arbetet ca halv 14 och sen släppte Linn av mig hemma. Jag duschade och gjorde allt inför kvällen sen kom Linn och Jasmin och hämtade mig och vi for vidare till Linn där vi skulle göra oss i ordning inför kvällen! Efter ett tag kom Elin ochh joinade oss! Först käkade vi och sen började vi å sminka å fixa håret! När vi var klara vid typ 20 for vi dit. Men efter ca 30 min for jag å Linn för att hämta T på jobbet och sen så fort hem till oss för han skulle duscha sen bytte han om. Jag målade honom grön när vi kom till festen! haha folk är väldigt kreativa och det är skojj att alla var utklädda!




Köpte örhängen, stay ups, kroppsfärg, nagellack och strumpbyxor inför kvällen.
Men även pannband och ett sött halsband ^^

Vi 4 under processen! ↓



Här kmr kvällens outfit ↓


Jag som Nunna


Jasmin som Indian


Elin som Polis, flygvapnet (om jag minns rätt)


Linn som en Sailor ("sjömansflicka")


Och på festen fixade jag T... ↓

Thomas som ölflaska


Här kmr randombilder ifrån festen, tog inte så många.. :P


Lovar att lägga in en länk när min syrra Linn lagt in bilder, för hon hade fler! :)
Puss /A

Kommentarer
Postat av: TiZa

GRYMT kul!

2010-11-06 @ 17:44:05
Postat av: linn

roliga bilder :D

2010-11-06 @ 21:57:08
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad kul!!

2010-11-07 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0