Jobb

Jag jobbar hela veckan förutom torsdag. Känns sjukt jobbigt att jobba en hel vecka till. ÅH jag ska faaaaan inte slita ut mig på detta sett.. Alla har rätt med ledighet. fattar inte varför jag ska gör så hela tiden. Sista gången ialf!! men jag ska sluta gnälla..

Måndag 9 - 15
Tisdag
7 - 15
Onsdag
7 - 15
Torsdag
ledig
Fredag
10 - 16
Lördag
10 - 01
Söndag
11 - 22

Helgen var supeer! Hade riktigt jäkla skoj! Och i söndags var det morsdag och det är lika mysigt hemma i Bygdeå. Fy fassiken vad mamma å pappa har fått det snyggt hemma! Det både luktar och ser ut som sommar! Underbart!

Och jag tänker på midsommar. vad händer då liksom?

jag ÄLSKAR detta trädslag!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: jasmin

PRECIIIIIS! :D

2010-05-31 @ 15:41:21
URL: http://jaazmoo.blogg.se/
Postat av: Mattsson

Vi MÅSTE göra nått mysigt/roligt på midsommar!!!

2010-05-31 @ 20:48:34
Postat av: Mamma

Lilla gumman, du har ju bara börjat jobba. Minst 5 dagar i veckan jobbar man. Men det går säkert bra ska du se, du behöver bara vänja dig med lite mera pengar i plånboken :)!

2010-06-01 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0