Jippi

Imorse när jag klev upp så regnade det... Jag cyklade till busstationen i kjol, linne, bolero, leggins och ballerina skor. Vilken tur att det inte spöregnade.. INTE KUL! Jag frös när jag satte mig i bussen. Nu nu när jag tittar ut genom fönstret så ser jag solen och allt grönt. Det ser så himla underbart ut!

Slutar kl 14 idag och sen så går det en buss vid 16. Imorgon får jag sovmorron! Börjar jobbar kl 10, men jobbar då istl 15h. Pch söndag 11h. Jag kmr vara död efter helgen ialf. Nu vill jag hem och sola/sova!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är gumman! Och fattar du vad glad jag blev när jag kom hem från jobbet! Meeeeen, tänkte jag, vad nu?! Och så såg jag lappen, jaaa vad annat kan man tänka sig. Det är klart att det är Anna som har varit hemma! Du är så snäll Anna, du vet hur man når ett mammahjärta du!!!! Puuuuuuuuusssssss!!!!!!!!!

2010-05-21 @ 17:52:31
Postat av: Anna svarar

Hehe mm! =) Men jag plockade bara snabbt till i köket, hallen och tv:rummet. Hann inte göra så mkt mera! :/ Men lite gjorde jag! =) PUSS!

2010-05-21 @ 19:18:13
Postat av: linn

svar: taaaaaaaaaaaaaaaaack =)

2010-05-24 @ 10:37:31
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: sara

sv: Mamma och pappa har tagit bort kira. Antar att det var det bästa. Hon började bli aggressiv (måste ha fått ngn knäpp i hjärnan) osv så det var väl bättre att ta bort henne innan det hände något..

2010-05-25 @ 00:33:47
URL: http://sdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0