Hej då kvarnvägen?

T har varit och kollat på en 3:a väst på stan nära centrum med utsikt på den gröna gammla kyrkogården nu på lunchen. Och till mig sa han att den var riktigt fin. Den är billigare i hyra, större och ett extra rum! Han ska maila över bilderna till mig senare idag så jag får titta på dom. Men det var fler som ville ha lägenheten så det är ju inte alls säkert att man får den! Men ialf.. jag har lite seprationsångest faktiskt. Jag ÄLSKAR våran lägenhet som vi har på kvarnvägen. Den har en underbar planlösning, öppen, ljus, många fönster, solsida från morgon till kväll och en stor balkong med en underbar utsikt över älven! Är jag redo? Jag vet inte. Jag förbannar T att han hittade en sån jäkla fin första lägenhet! Men vi har haft tur.

Ååh.. jag vet inte! Jobbigt läge.. Vi har inte ens bott i lägenheten i 1 år. Vi har inte upplevt sommaren i den. Är jag redo att byta bort dig lägenheten?
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Anna Molin

Tjenare :) Bor du på Kvarnvägen i ume?? vilket nummer??? våran familj ska nämligen flytta till kvarnvägen 1F :P hehe

2010-05-20 @ 16:10:51
URL: http://fluffsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0